Vragen

Hebt u ook een klantenservice die men via een Netherlands nummer kan bereiken?

Ja. U bereikt onze klantenservice ook onder het Netherlands telefoonnummer +31 108080697.

Wanneer is het de beste tijd om te boeken?

U kunt uw transfer tot 24 uur voor de afreisdatum online boeken, wij adviseren echter dit zo vroeg mogelijk te doen. Heeft u transfer nodig binnen 24 uur, bel dan met onze klantenservice onder nummer +31 108080697.

Wordt ik direct naar mijn hotel of privé onderkomen gebracht?

Ja. Onze service gaat normaal gesproken van deur tot deur. De chauffeur brengt u meteen naar het door u opgegeven adres.

Rijden er nog andere gasten in hetzelfde voertuig mee dat ik geboekt heb?

Neen. Wij bieden u uitsluitend privé transfer aan en de prijs die u betaalt geldt uitsluitend voor u en uw gasten.

In ons gezelschap bevinden zich kleine kinderen. Kunt u autostoeltjes ter beschikking stellen?

Bij de meeste vervoermiddelen is dit mogelijk. Geeft u a.u.b. bij de online-boeking aan hoeveel kinderen of baby’s meerijden, de kinderzitjes of stoelverhogingen zijn gratis. In zeer zeldzame gevallen kan het vanwege onvoorziene omstandigheden, zoals een plotselinge voertuigwisseling, voorkomen dat geen stoeltjes beschikbaar zijn.

I have not had any confirmation or voucher by e-mail. What should I do?

You get your voucher 10 Minutes after booking in rare cases, it is possible that your e-mail server or your software mistakenly classify our e-mail as spam. If you feel that you already should have received a message from us, please contact our customer service via e-mail or phone.

Rekent u bij betaling met een kredietkaart extra kosten?

Nee. In onze prijs is alles inbegrepen en u betaalt de aangegeven prijs, onafhankelijk van de manier van betalen.

Hoe vindt de betaling plaats?

1. Rechtstreeks bij de chauffeur in Euro
2. Via Paypal

Worden de ritten per persoon betaald?

Neen, de ritten worden per voertuig afgerekend, bijvoorbeeld: u rijdt met 3 personen naar Side, dan kost de totale rit 55 Euro.

Ik heb nog geen bevestiging, bijvoorbeeld nog geen boekingsbewijs per email ontvangen. Wat moet ik dan doen?

In zeldzame gevallen kan het voorkomen, dat uw E-mail-server of uw software onze E-mail per ongeluk als Spam aanziet en niet doorgeeft. Bent u van mening dat u al een bericht van ons had moeten ontvangen, richt u zich dan via mail of telefonisch tot de klantenservice.

U beweert dat u de gunstigste tarieven heeft maar ik heb goedkopere aanbiedingen gezien!

Wij proberen onze klanten een zo gunstig mogelijk tarief te bieden wat betreft prijs/kwaliteit verhouding. Bedenkt u zich a.u.b. dat er bedriegers en scrupuleuze aanbieders zijn die zowaar bijzonder lage prijzen hanteren maar dan geen service bieden. Bovendien handelt het bij deze agentschappen meestal om niet geregistreerde ondernemingen, zodat u in geval van problemen ook geen aanspraak kunt maken op de inzittendenverzekering.

Hoe zijn de afhaaltijden voor de terugvlucht?

Dit staat in uw transferbevestiging. Uit Alanya en omgeving (Mahmutlar, Kargicak, Konakli, Avsaller en Incekum) 4 uur voor de geplande vlucht. Uit Side (Manavgat, Belek, Antalya, Lara, Aida Haven) 3 uur voor uw geplande vlucht. In de transferbevestiging vindt u ook een gedetailleerde lijst.

Wat gebeurt er als de chauffeur te laat is?

Uw transfergegevens worden steeds 24 uur voor de reisdatum met de chauffeur afgestemd zodat het risico op vertraging van de chauffeur bijzonder klein is. Ondervindt u toch problemen met het vinden van uw chauffeur dan kunt u ten alle tijden onze klantenservice opbellen. (het telefoonnummer hiervan staat op uw boekingsbevestiging) Wij zullen u dan graag verder helpen.

Wat gebeurt er als mijn vlucht vertraagd is?

Alle vertragingen worden door ons gevolgd om er zeker van te zijn dat uw chauffeur u op het juiste tijstip opwacht! U kunt ons echter ook al via een SMS-je waarschuwen als uw vlucht te laat vertrekt. Het GSM nummer hiervoor is 0090 534 4410807.

Mijn vluchtgegevens zijn veranderd! Kan ik de transfer aanpassen?

Ja. Dat is geen enkel probleem, stuur ons een mailtje met uw nieuwe vluchtgegevens en wij sturen u een nieuwe bevestiging per mail toe.

Mijn vlucht gaat niet door en ik heb geen transfer meer nodig. Kan ik dan opzeggen?

Ja, natuurlijk kunt u onze zakelijke overeenkomst tot 12 uur voor vertrek van uw transfer kosteloos opzeggen, zie hieronder
tot 10 uur voor de afhaaltijd- geen transferkosten
tot 6 uur voor de afhaaltijd – 50% van de tranferprijs
Bij het niet komen opdagen op de ophaaltijd 100% van de transferprijs

Het aantal van de meereizenden is veranderd, kan ik een ander voertuig kiezen?

Ja. Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, zodat er zo nodig ook voor een groter voertuig gezorgd kan worden. Indien u geen groter voertuig nodig heeft is er geen extra bedrag nodig.

Ik zou graag mijn ervaringen of ideeën doorgeven, tot wie kan ik me dan wenden?

Ervaringen en voorstellen van onze klanten worden erg op prijs gesteld! Ze dienen als waardevolle verwijzingen naar verbeteringsmogelijkheden van onze service. U kunt een mailtje sturen aan info@ayt-travel.com

Ik ben een koffer in het voertuig vergeten. Hoe kan ik die terug krijgen?

Wij doen er alles aan om uw bagage terug te geven, op de plaats waar u verblijft of op
uw thuisadres. Bij verzending naar het buitenland brengen we wel onkosten in rekening.

Bestaat er een inzittendenverzekering?

Ja.

Wat gebeurt er als de vluchttijd voor de terugreis is veranderd?

U laat ons telefonisch, per SMS of per mail weten hoe de nieuwe tijden zijn en wij halen u natuurlijk keurig op tijd op!